Ştiri


«Toate ştirile

Comentarii asupra problemelor date la faza judeţeană a olimpiadei de matematică 2013

Data: 13 martie 2013  |  Autor: Dan Schwarz  |  7 comentarii

Prezentarea de mai jos asupra problemelor de la Etapa judeţeană a Olimpiadei de Matematică (9 martie 2013), reprezintă opinia personală a autorului.


Faza judeţeană, 9 martie 2013

Autentifică-te pe site pentru a putea lăsa un comentariu.

7 comentarii:

  • Andrei Eckstein - 17 martie 2013
    @ Stan Florina: Stimata doamna: afirmatiile dumneavoastra dovedesc o necunoastere completa a modului de organizare a olimpiadei. Ca subiectele au fost usoare e o parere care nu e confirmata de rezultate. Ca in spatele banalitatii subiectelor ar exista o intreaga conspiratie menita a avantaja pe cineva este ridicol. La fel si afirmatia potrivit careia baremul (bun sau rau) ar fi fost modificat dupa proba, pentru a favoriza pe cineva. Sigur ca inadvertenta semnalata de dumneavoastra intre subiect si barem nu trebuia sa se produca. Dar de aici pana la a imagina o atare conspiratie e cale lunga. Consider afirmatiile dumneavoastra jignitoare pentru o comunitate intreaga de oameni pasionati. Este foarte trist ca asemenea pareri pot exista. Am tinut sa intervin aici pentru ca acest site este urmarit de sute de copii pasionati care, la fel ca si mine, cred in desfasurarea cinstita a olimpiadei si nu puteam permite ca lungul sir de afirmatii complet false sa ramana necontrazise.
  • ROBERTA GHEORGHE - 16 martie 2013
    Nu fiti rau , la Lumina math fata a inceput rezolvarea de la pria pag , nu a observat ca este pt alta clasa. De aceea a lat nota mai mica pt ca nu a mai avut timp.A spus lucrul asta cand a iesit de la concurs . Este chiar f buna la mate .
  • STAN FLORINA - 15 martie 2013
    - Aceasta practica de a "plivi" cum spuneti dumneavoastra este lansata de cand a venit din Elvetia si se bazeaza pe urmatorul procedeu : subiecte usoare sa poata face si la barem se face incat sa ia cine trebuie premiul si tinand cont ca 28 e premiul 1 iar 27 sau 26 premiul 2 este suficient sa se puncteze ce nu se ceruse cu 1 punct si sa se dea subiecte foarte usoare sa poata sa le faca fata
    - Iar anul acesta s-a depasit orice limita subiecte jenant de usoare - la 3 subiecte 1,3 si 4 se acordau in total 10 puncte doar pe exemple - si falsificand baremul merge "cine trebuie"
    Daca aveti timp va rog sa supuneti atentiei si acest subiect 4 si fals in barem, acum inteleg de ce la clasele mai mari participarea este foarte reduse au vazut aceste practici si artificii rusinoase
    Fetele sunt colege la clasa si isi cunosc foarte bine nivelul , pacat de asa ceva
  • STAN FLORINA - 15 martie 2013
    - Argumentez prin urmatoarele : aceeasi fata la Panaitpol anul acesta desi era in clasa a V a si concursul era ptr clasa a VI a luat premiul I pe 2 artificii de barem interpretat in favoare : subiectul 4 comentat si de dumneavoastra si subiectul 1 unde s-a dat 1 punct pe ce nu se ceruse, la Olimpiada Nationala anul trecut unde s-a tras linie pentru medaliile de aur chias sub ea desi era la clasa a IV a a participat la a V a, la toate concursurile unde intervine tati asa se procedeaza am observat toti bucurestenii, dar unde nu poate interveni "tati Vlad" de la IMAR nu mai este in frunte de exemplu Lumina Math, Arhimede etc are punctaj bun pe munca ei dar nu mai este pe locul 1 ci pe 2 sau 3
  • STAN FLORINA - 15 martie 2013
    - Din pacate noi cei din Bucuresti nu mai putem motiva copii,i pentru acel punct fata mea sta acasa iar fata lui "tati Vlad" de la IMAR care are inflenta sa schimbe baremul si sa se dea subiecte usoare merge la nationala
    - Cu certitudine nu este intamplatoare aceasta tactica sa se dea subiecte banal de usoare si sa se interpreteze baremul in favoarea fetei lui T....te de la IMAR si acest lucru este deosebit de grav si jenant pentru cei de la SSMR si MECTS care nu au observat pentru ca se petrece la nivelul copiilor de 10 ani si toti au observat acest lucru
  • STAN FLORINA - 15 martie 2013
    Multumim pentru comentariile pertitente si corecte ca totdeauna, dar daca puteti as dori sa analizati si urmatoarele aspecte :
    - La subiectul 4 clasa a V a, enuntul este diferit de cel din barem, astfel la punctul a desi enuntul primit de elevi cerea sa se arate ca exista 3 multimi fara cerinta de a da un exemplu in barem apare enunt modificat : Dati un exemplu si cei care au rezolvat corect fara sa dea exemplul ptr ca nu se ceruse au pierdut 1 punct iar cei care au ales metoda triviala, banala cu exemplul nu desi cum apare in barem conform enuntului primit de elevi primi 2 itemi sunt suficienti si trebuia punctati cu 3 puncte in loc de 2 la fel cum si exemplul era suficient si echivalent cu demonstratia
    - Este rusinos nivelul la care a ajuns olimpiada, asa este cum spuneti dumneavoastra dar se plivesc elevii buni sa nu ii incurce pe cei in favoarea carora s-a facut acest fals si uz de fals prin schimbarea enuntului din barem
  • 0 000 - 13 martie 2013
    Vor aparea comentariile domnului profesor si pentru liceu?