Clasamente - Concursul Gazeta Matematică și ViitoriOlimpici.ro ediţia a X-a

Caută aici: Nume, Prenume, Nume utilizator, Judeţ, Şcoală

75 concurenţi pentru clasa a VIII-a

Nr. crt. Prenume şi nume Nume utilizator Şcoală Localitate, Judeţ Pteste Pponderat Pprobleme Pponderat PGM Pponderat Pfinal Poziţia în clasament
16 Profil Daniel-Cristian Mircescu dancristian2005 Colegiul National "Grigore Moisil" Bucureşti, Bucuresti 46 10000 376 9423 591 9263 9432 16
17 Profil Ioana Popa ioa_popa Colegiul National "Andrei Saguna" Brasov Brasov, jud. Brasov 46 10000 354 8872 638 10000 9323 17
18 Profil Bianca Pitu PituBianca12 Scoala Spectrum Constanta Constanta, jud. Constanta 46 10000 381 9548 529 8291 9216 18
19 Profil ONEA AMALIA MIHAELA onea-minodora Scoala Gimnaziala Nr.174 "Constantin Brancusi" Bucureşti, Bucuresti 46 10000 345 8646 621 9733 9107 19
20 Profil Francesco Martinut Martinutfrancesco Colegiul National "Roman-Voda" Roman Roman, jud. Neamt 46 10000 353 8847 589 9231 9077 20
21 Profil Octavia Marc Marc_Octavia Scoala Generala "Gavril Istrate" Nepos Nepos, jud. Bistrita-Nasaud 46 10000 339 8496 626 9811 9040 21
22 Profil Alexandru Nicolcea Alex_utu12 Colegiul National "Dimitrie Cantemir" Onesti Onesti, jud. Bacau 42 9130 234 5864 391 6128 6269 22
23 Profil MARIUS MILITARU MARIUS-MILITARU Colegiul National "Ion Minulescu" Slatina Slatina, jud. Olt 46 10000 195 4887 486 7617 6217 23
24 Profil Andrei Bem BemAndrei Scoala Gimnaziala Nr.172 "Sf.Andrei" Bucureşti, Bucuresti 31 6739 189 4736 387 6065 5335 24
25 Profil Adela Gradinaru adelagradinaru7 Liceul Teoretic "Grigore Moisil" Tulcea Tulcea, jud. Tulcea 46 10000 255 6390 80 1253 5209 25
26 Profil Alexandru Mihai Luşcan Mihai_Alexandru17 Scoala Generala "Mihai Eminescu" Nasaud Nasaud, jud. Bistrita-Nasaud 27 5869 150 3759 239 3746 3966 26
27 Profil Andrada Dita Dita-Andrada Scoala Gimnaziala Nr.11 Mihai Eminescu Pitesti Pitesti, jud. Arges 22 4782 155 3884 160 2507 3560 27
28 Profil Lepadatu Teodor Theo0808 Colegiul National "Vasile Alecsandri" Galati Galati, jud. Galati 46 10000 119 2982 143 2241 3461 28
29 Profil Alexandru Iorga alex_iorga Scoala Gimnaziala "Pictor Nicolae Grigorescu"Titu Titu, jud. Dambovita 41 8913 116 2907 159 2492 3383 29
30 Profil Lorena-Maria Hantig HantigLorena Colegiul National "Emil Racovita" Cluj-Napoca Cluj-Napoca, jud. Cluj 23 5000 73 1829 311 4874 3059 30
Concurentii marcaţi în tabelul de mai sus cu   sunt calificaţi în tabără.

Vezi procedura de calcul
Autentifică-te pe site pentru a putea lăsa un comentariu.

604 comentarii:

  • Sara Lia - 14 iunie 2019
    Buna ziua!
    Am asteptat pana in ultima zi in care se puteau depune contestatii ca sa mi se corecteze problema 2 de la etapa 5. La cateva zile dupa ce termenul de depunere a contestatiilor a trecut, mi s-au acordat 0 puncte pe motiv ca am incarcat alta problema. Am verificat si am vazut ca am incarcat corect rezolvarea pentru problema 2.
    Avand in vedere ca problema a fost "corectata" dupa ce nu mai era posibil sa depun contestatie,ce pot face pentru a mi se recorecta problema?
  • Andrei Eckstein - 12 iunie 2019
    @ Dragoș Monea: Pentru probleme legate de componenta GM a concursului trebuie să contactați direct Gazeta Matematică prin mail la adresa office@rms.unibuc.ro
  • Dragos Monea - 11 iunie 2019
    Bună seara! M-am uitat pe site-ul SSMR și am observat că la gazetă am 544 de puncte. Aș vrea să știu dacă mi-au fost corectate toate cele opt gazete, deoarece eu le-am trimis pe toate. Va mulțumesc!
  • Radu - Andrei Lecoiu - 11 iunie 2019
    Buna seara !
    Va rog sa imi actualizati punctajul de la gazeta matematica, deoarece pe site-ul SSMR sunt inregistrat cu 623 de puncte, iar in clasamentul general figurez cu 543 de puncte.
    Va multumesc !
  • Multumesc pentru raspuns, domnule profesor! Multumesc organizatorilor si tuturor celor implicati pentru ceea ce reprezinta acest concurs, o sansa de a ne perfectiona cunostintele si abilitatile de rezolvare a problemelor de matematica. Spre exemplu, daca nu as fi participat, nici astazi nu as fi stiut ca segmentul reprezinta o multime infinita de puncte. Definitia la care am avut acces pana in prezent a fost "segmentul este o portiune dintr-o dreapta, marginita la ambele capete". Niciun dascal nu mi-a atras atentia pana acum, ca, desi este "marginit", contine, totusi, o multime "nemarginita" de puncte. De unde si confuzia mea... Chapeau!
  • Andrei Eckstein - 4 iunie 2019
    @ Daniel-Cristian Mircescu
    Z este un punct fix care nu depinde de M. Un segment este o multime infinita de puncte; fiecarui punct M de pe semidreapta (OY i se pune in corespondenta, prin constructia din enunt, cate un punct de pe segmentul (OZ). Solutia explica de ce P trebuie sa fie pe segmentul (OZ).
  • Sara Lia - 29 mai 2019
    Buna ziua!
    La problema 3 de la etapa 5 mi s-au acordat 0 puncte si mi-a aparut mesajul "Nu-l pot deschide!". In ziua respectiva,la diferenta de cateva minute,am trimis si alte 3 probleme din etapa 5,dintre care 2 au fost corectate si a treia nu,iar toate cele 4 probleme au fost arhivate cu aceeasi aplicatie,in acelasi timp si in acelasi mod. Acum am verificat problema 3 si o pot accesa de pe site,asadar,problema este incarcata corect,iar fisierul se poate vizualiza.
    Cum putem rezolva aceasta problema?
  • Buna ziua!
    La problema 3, etapa 7, am o nelamurire in legatura cu solutia oficiala si va rog sa ma luminati: de ce OZ este segment, si nu semidreapta? Nu inteleg ce anume il impiedica pe Z sa tinda catre infinit, atata timp cat infinitele pozitii ale lui P trebuie sa fie situate intre O si Z?
    Sau, altfel spus: punctul P are un numar finit de pozitii? Daca da, care este argumentul ce sustine limitarea numarului de pozitii ale punctului P?
    Multumesc!
  • Am inteles care a fost greseala la etapa 7 problema 3. Dar imi puteti spune de ce ati mai scazut din punctajul initial? Multumesc!
  • Lucian Dragomir - 27 aprilie 2019
    Reamintim că acest concurs este individual, aşadar soluţiile identice (aproape xeroxate), folosind absolut aceleaşi argumente, aceeaşi formulare, se punctează cu 0 (zero). Dacă doriţi, putem face publice numele şi şcoala (aceeaşi pentru cei vizaţi!).
  • Lucian Dragomir - 27 aprilie 2019
    Felicitări celor care au participat la ONM Deva, un plus pentru premianţi, sărbători liniştite şi fericite alături de cei dragi !
  • Alexandru-Gabriel Mirsanu - 9 ianuarie 2019
    # Alexandru Nicolcea, Nu mai trimite in .rar, pentru ca nu-l pot deschide. Trimiete in .zip, cum ai trimis la et.2
  • Bianca Pitu - 15 decembrie 2018
    Buna ziua!Ma numesc Bianca Pitu.Am trimis rezolvarile la etapa 1 si cand am primit punctajul de la problema 1 am observat ca am primit 7 puncte din 10.Asa ca m-am uitat din nou pe solutia mea si am observat ca lipsea a 2-a pagina din solutie.Eu am fisierul complet pe telefon si apare si data in care au fost scanate ,data care a fost inainte de termen.Mai pot face ceva?
  • Dragos Monea - 18 noiembrie 2018
    Am înțeles. Va mulțumesc pentru atenție!
  • Alexandru Mihalcu - 18 noiembrie 2018
    @Dragos Monea Din nou, motivul a fost oferit chiar in comentarii, insa pot reitera. Ignoram greseala de calcul 5*9-4*7=25 care nu influenteaza problema. Ca si in cazul de mai sus, lipseste total argumentarea motivului pentru care a nu va putea fi niciodata 5. Ceea ce ai dedus este ca orice numar nou este M8+1 sau M8+7. Nu spui nicaieri in solutie de ce mereu a>5. Era suficienta mentionarea ecuatiei “5a-4b>a>b>=5” si macar un argument de inductie.
    Inca o data, va rog sa cititi comentariile puse alaturi de punctaje (aceasta functie este mai mult pentru utilitatea voastra). Mult succes in continuare!
  • Alexandru Mihalcu - 18 noiembrie 2018
    In primul rand, as vrea sa incep atragandu-va atentia ca amandoi ati primit o explicatie prin intermediul comentariului oferit alaturi de punctaj, atat inainte de contestatie, cat si dupa. Voi rectifica comentariul aici, sperand ca voi clarifica motivul pentru care nu ati primit 10 p.
    @Radu-Andrei DEACONU Putem reciti solutia, mentionezi vag ca initial a>5 (initial, nu mereu), apoi folosesti faptul ca toate numerele de pe tabla sunt fie de forma {8k +1 | k>=1}, ori {8k+7 | k>=0}. Evident, omiti existenta lui 5, si da, evident ca nu vom mai putea avea numere mai mici decat 5 pe tabla, asa cum ai precizat in forum, insa punctajul se acorda pe solutia trimisa pe site, careia ii lipseste aceasta precizare, de altfel vitala argumentului conform caruia nu vei mai avea alt M8+5.
  • Dragos Monea - 17 noiembrie 2018
    Buna ziua! As dori sa știu de ce nu am primit maxim la problema 4 de la etapa 1, deoarece cum 5*a-4*b=4*(a-b)+a>a>b>=5, înseamnă ca a este diferit de 5 și deci a poate da doar restul 1 sau 7 la impartirea cu 8. Cum 5*a-4*b da la împărțirea cu 8 același rest că și a, înseamnă că în continuare vor mai fi pe tabla doar numere care dau restul 1 sau 7 la împărțirea cu 8. Astfel că, rezolvând problema doar cu congruențe modulo 8, așa cum am făcut eu, se putea demonstra că nici 3333 și nici 5555 nu e pe tabla. Așadar doream sa știu de ce nu am primit zece pe rezolvare, daca aceasta era rezolvarea mea. Mulțumesc pentru atenție!
  • Radu-Andrei DEACONU - 17 noiembrie 2018
    Buna ziua!
    Referitor la solutia mea pentru problema 4 de la etapa 1, pe primul rand scrie ca un numar nou c=5a-4b=a+4(a-b), si a>b, deci este evident ca numerele c, scrise ulterior sunt mai mari decat numerele initiale (deoarece a>b=> a-b>0 => 5a-4b=a+4(a-b) >a>b>=5). Deci c>a>5, adica numerele generate vor fi mai mari strict decat 5, prin urmare nu va exista un numar b<5 astfel incat a=5 sa fie mai mare decat b.
    Multumesc pentru atentie!
  • ONEA AMALIA MIHAELA - 15 noiembrie 2018
    @Admin Admin VO: Bine. Multumesc mult! O sa trimit maine un mesaj la acea adresa.
  • Admin Admin VO - 15 noiembrie 2018
    @ONEA AMALIA MIHAELA: Draga Amalia,
    Te rugam sa scrii pe adresa de suport cat mai repede posibil si-ti vom raspunde: suport@viitoriolimpici.ro