Clasamente - Concursul Gazeta Matematică și ViitoriOlimpici.ro ediţia a IX-a

Caută aici: Nume, Prenume, Nume utilizator, Judeţ, Şcoală

89 concurenţi pentru clasa a IV-a

Nr. crt. Prenume şi nume Nume utilizator Şcoală Localitate, Judeţ Pteste Pponderat Pprobleme Pponderat PGM Pponderat Pfinal Poziţia în clasament
1 Profil Anastasia Teodora Ştefan Annastassia Palatul Copiilor Craiova Craiova, jud. Dolj 21 10000 69 10000 0 0 7000 1
2 Profil Andrei Haita AndreiH29 Scoala Gimnaziala Nr.18 Timisoara Timisoara, jud. Timis 21 10000 69 10000 0 0 7000 2
3 Profil IULIA MARIA IONESCU iuli2007 Scoala Gimnaziala Nr.25 Brasov Brasov, jud. Brasov 21 10000 68 9855 0 0 6913 3
4 Profil maria valeanu mariavaleanu Scoala Gimnaziala Nr.9 Resita Resita, jud. Caras-Severin 21 10000 67 9710 0 0 6826 4
5 Profil Iustin-Ioan Macahon m_iustin2007 Scoala "Bogdan Petriceicu Hasdeu" Iasi Iasi, jud. Iasi 21 10000 66 9565 0 0 6739 5
6 Profil Maria Smaranda Maria_Smaranda Scoala Gimnaziala Nr.172 "Sf.Andrei" Bucureşti, Bucuresti 21 10000 59 8550 0 0 6130 6
7 Profil Andrei Ignat Andrei_Ignat Scoala Gimnaziala Nr.190 "Marcela Penes" Bucureşti, Bucuresti 17 8095 57 8260 0 0 5765 7
8 Profil Sonia Gheorghe soniaghexghe Scoala Gimnaziala Nr.172 "Sf.Andrei" Bucureşti, Bucuresti 21 10000 49 7101 0 0 5260 8
9 Profil Ciprian Iulian Caldarea Ciprian1808 Colegiul National "George Cosbuc" Nasaud Nasaud, jud. Bistrita-Nasaud 21 10000 49 7101 0 0 5260 9
10 Profil Andrei Sebastian Dragulescu Ansedra Colegiul National Pedagogic "Constantin Bratescu" Constanta Constanta, jud. Constanta 21 10000 39 5652 0 0 4391 10
11 Profil Ana Apolzan Ana88888888 Bucureşti, Bucuresti 21 10000 39 5652 0 0 4391 11
12 Profil ANDREI MOCANESCU andrei_mocanescu Scoala Gimnaziala Nr.75 "Leonardo Da Vinci" Bucureşti, Bucuresti 17 8095 40 5797 0 0 4287 12
13 Profil Alexandru Gafton piticut_andu Scoala Gimnaziala Nr.7 "Octav Bancila" Botosani Botosani, jud. Botosani 16 7619 39 5652 0 0 4153 13
14 Profil Federica Martinut Martinutfederica Colegiul National "Roman-Voda" Roman Roman, jud. Neamt 21 10000 30 4347 0 0 3608 14
15 Profil TUDOR GRECU tudor_grecu Scoala Gimnaziala Nr.172 "Sf.Andrei" Bucureşti, Bucuresti 11 5238 30 4347 0 0 3132 15

Vezi procedura de calcul
Autentifică-te pe site pentru a putea lăsa un comentariu.

826 comentarii:

  • maria valeanu - în urmă cu 6 ore
    Din cate am citit in regulament, trebuie sa se respecte cerinta, ca fiecare problema sa fie scrisa pe o foaie separat. Cred ca e mai sigur sa respecte cerinta, sa nu fie problema apoi si sa nu i se ia in considerare rezolvarile, sa munceasca degeaba
  • Andrei Sebastian Dragulescu - în urmă cu 7 ore
    Buna ziua! Va rog frumos sa-mi spuneti daca se iau in calcul rezolvarile la problemele trimise prin posta pentru care nu s-a respectat cerinta ca fiecare problema sa fie scrisa pe o pagina separata. Andrei a uitat de aceasta cerinta si a scris toate problemele de pe unul dintre borderouri in continuare, una dupa cealalta. Le trimitem asa sau trebuie sa le scrie din nou, fiecare pe cate o pagina separata? Multumesc anticipat.
  • maria valeanu - în urmă cu o zi
    s-au afișat punctajele pentru problemele de la Gazeta Matematica. Le putem vedea pe site-ul gmb.ssmr.ro
  • IULIA MARIA IONESCU - în urmă cu 3 zile
    Buna ziua. Dupa cum puteti vedea in data de 24 octombrie 2017, fiica mea Iulia Maria a scris un mesaj spunand ca din enuntul problemei 4 etapa 1 lipseste cuvantul "nenule". Nu a fost singura care a sesizat acest lucru. Enuntul problemei nu a fost corectat, dar daca e sa fim corecti asteptam de la corectori o demonstratie a problemei in care luam in considerare si numarul 0 si putem demonstra ca in suma sunt cel putin 2 nr impare. Nu cred ca este de competenta unor copii de clasa a IV sa faca o analiza a problemei si o reformulare corecta, mai ales daca in enuntul problemei nu se cere acest lucru. De ce la clasa a V a fost modificat enuntul acestei probleme iar la clasa a IV a nu (copiii fiind mai mici), lasand astfel motive de interpretare si frustrari in randul copiiilor. Noi am contestat nota. Asteptam un raspuns. Va multumesc, Georgeta Ionescu (mama Iuliei Ionescu).
  • Admin Admin VO - în urmă cu 3 zile
    Dragi concurenti, legat de problema 4, etapa 1, va propunem sa rezolvam diferentele de opinie prin intermediul contestatiilor.
    Cum in unele solutii propuse concurentii au considerat toate cazurile, inclusiv cel dezbatut in comentarii, corectorii au simtit nevoia sa departajeze punctajele.
    Mult succes mai departe!
  • Andrei Ignat - în urmă cu 6 zile
    pr. 4, et. 1. Nu imi e clar cum a inteles corectorul ca trebuie reformulata problema. Nu scrie niciunde ca trebuia sa si reformulam. Se putea rezolva foarte elegant prin republicarea problemei in forma corecta. E dezamagitor ca trebuie sa ii explic unui elev de clasa 4a ca nu a gresit nicaieri dar a primit 9p. Cine nu a avut grija sa scrie enuntul cum trebuie sa isi puna cenusa in cap, sa bage capul in pamant si sa accepte faptul ca toti copiii au dreptate. Maria Valeanu: ai tinut cont de toate elementele doar corectorul nu a scris/inteles cum trebuie. Spun asta din postura unuia care are destula experienta la corectat. Va sugerez la toti cu 9 sa cereti contestarea notei. Liviu Ignat (antrenorul fiului)
  • maria valeanu - în urmă cu 6 zile
    Iulia Maria...Nu este demonstratia completa, nu am tinut de cont de toate elementele...Acum nu trebuie sa fim chiar de 10. Important este ca am avut ideea cum se rezolva exercitiul. Inca mai progresam.
  • IULIA MARIA IONESCU - în urmă cu 6 zile
    Buna ziua. Nu sunt deacord cu solutia oficiala a problemei 4 de la etapa 1. Aceeasi problema a fost data si la clasa a V, doar ca acolo s-a modificat enuntul initial si a fost adaugat si cuvantul "nenule". Solutia data de mine este asemanatoare cu solutia oficiala de la clasa a V. Nu mi se pare normal sa fiu depunctata pentru faptul ca nu am luat in considerare si nr. 0 in suma fapt care m-ar fi dus la suma 108 ceea ce presupunea sa arat ca enuntul problemei este gresit si sa il reformulez eu. Problema cerea sa se arate ca cel putin 2 nr din suma sunt impare. Nici decum nu s-a cerut sa se demonstreze ca enuntul problemei este gresit si sa se reformuleze astfel incat sa se poata arata ca in suma cel putin 2 nr sunt impare.
  • Bogdan Soare - 12 februarie 2018
    Va multumesc frumos pentru raspuns!
  • Admin Admin VO - 12 februarie 2018
    @ Andra-Otilia Ignat, maria valeanu, Bogdan Soare: De borderou, enunturile problemelor din Gazeta Matematica si punctajul obtinut la acestea se ocupa colegii nostri de la Gazeta. Va rugam sa le scrieti direct dumnealor daca aveti intrebari.
    Datele de contact sunt urmatoarele:
    Telefon: 021 314 46 53
    e-mail: office@rms.unibuc.ro
    Daca aveti intrebari legate de concursul online, ne poti scrie la adresa: suport@viitoriolimpici.ro.
    Succes in concurs!
  • Bogdan Soare - 9 februarie 2018
    Buna ziua! Am si eu urmatoarea intrebare: Problemele ce trebuie rezolvate din Gazeta nr. 1, sunt din GM nr 1/ 2017 ? Sau din 2018? Si este o greseala de redactare? Multumesc!
  • maria valeanu - 9 februarie 2018
    Pentru Andra-Otilia: Si noi am observat acelasi lucru...si am rezolvat problema P:1086. Cred ca este o greseala de tipar.
  • Andra-Otilia Ignat - 8 februarie 2018
    Buna ziua! In borderoul gazetei 12, la clasa a patra. avem de rezolvat problema P:1096 care nu exista in aceasta gazeta. Este cumva vorba despre P:1086?
  • Admin Admin VO - 15 ianuarie 2018
    @Andrei Ignat si maria valeanu:
    La publicarea solutiei oficiale se va vedea de unde apare diferenta intre nota 9 si nota 10.
    Succes!
  • maria valeanu - 4 ianuarie 2018
    Andrei, am citit comentariul asupra problemei 4 de la etapa 1. Sincer, nici eu nu stiu unde am gresit...am luat in considerare ambele cazuri, si cand unul dintre termeni este 0. Poate nu este demonstratia completa, dar am aratat clar faptul ca este absolut necesar sa exista 2 numere impare pentru a se obtine suma aceea. Nu voi contesta nota, dar nu inteleg unde am gresit. Va fii concurenta anul acesta, din cate observ. Unele probleme necesita cunostinte de clasele 5-6, dar e de inteles, sunt aproape de nivelul olimpiadei, nivel care nu se cere in general la scoala.
  • Andrei Ignat - 20 decembrie 2017
    Draga corectorule al problemei 4, etapa 1, am vazut ca ai dat 9/10 la majoritatea. Mai primim si comentariul "trebuie analizat si cazul cand nu avem 0". Pai nu stiu unde scrie ca trebuie sa consider cazul cand nu avem zero? Am dat contra-exemplu? Da. Pai atunci ce mai vrei? Daca puneai matalutza "nenule in enunt" sau scriai "reformulati problema autorului sa dea bine" intelegeam. Dar in situatia de fata nu ai dreptate si depunctezi aiurea niste copii de clasa 4a. La varsta asta enunturile trebuie sa fie CLARE, CORECTE, FARA DUBII.
    Semnat: Antrenorul :)
  • Andrei Ignat - 20 decembrie 2017
    Maria Valeanu: problema 4, etapa 1 e gresita in sensul ca au uitat sa puna "nenule". probabil cine a reformulat problema si a scris ca daca pui nenule merge a primit 10 si cine a dat contra exemplu a primit 9. Si asta e adevarat indiferent daca metoda e de clasa 4a sau nu :(
  • maria valeanu - 20 decembrie 2017
    Andrei, nu sunt gresite problemele, doar ca nu stim noi cu metode de clasa 4 sa le rezolvam asa cum se cere.
  • Andrei Ignat - 18 decembrie 2017
    de ce la problema gresita dati 9p din 10p? doreati sa corectam noi enuntul? putem sa o facem dar la clasele mici nu ar trebui sa existe "greseli" sau enunturi ambigue/incomplete :(
  • Admin Admin VO - 7 decembrie 2017
    @maria valeanu:
    Pozitia in clasament a copiilor care au obtinut acelasi punctaj este data de ordinea cronologica a obtinerii punctajului final. Elevii cu acelasi punctaj sunt considerati pe aceeasi pozitie in clasament. Ceea ce apare in clasament este doar un criteriu de aranjare.
    Daca aceasta asituatie se intalneste la ultimul loc de calificare in tabara, atunci toti elevii cu acelasi punctaj sunt calificati.
    Succes!
Vezi toate comentariile